شستشوی تابلوفرش
شستشوی تابلوفرش
خرداد 7, 1399
تخفیف برای ارگان های دولتی
تخفیف برای ارگان های دولتی
خرداد 7, 1399
شستشوی فرش ابریشم

طریقه شستشوی فرش ابریشم

شستشوی فرش ابریشم یکی از خدمات تخصصی است که توسط قالیشویی ایران نوین ارائه می‌شود. توجه نمایید که شستشوی فرش ابریشم نسبت به شستشوی دیگر فرش‎ها دشوارتر است و این به دلیل ظرافت و حساسیت الیاف ابریشمی است که در بافت آن‌ها به کار رفته است. این‌گونه فرش‎ها نیاز به مراقبت دائمی دارند و روش شستشوی آن‌ها نیز کاملاً متفاوت با انواع دیگر فرش و قالی است. فرش‎های ابریشمی انواع مختلفی دارند ازاین‌رو روش شستشوی آن‌ها می‌تواند متفاوت با دیگری باشد. ایران نوین با در نظر گرفتن این مسئله اقدام به شستن انواع فرش ابریشمی می‌نماید

انواع فرش ابریشم

از انواع مختلف فرش‎های ابریشمی می‌توان به انواع زیر اشاره نمود.
فرش گل ابریشم: گل‌های از ابریشم و مابقی از نخ پنبه بافته شده است.
فرش تمام ابریشم یا چله ابریشمی: تمامی قسمت‌ها از نخ ابریشم بافته شده است.
فرش کرک ابریشم: کرک‌های این فرش از ابریشم و مابقی از نخ پنبه است.
این فرش‎ها ازآنجاکه کیفیت و قیمت بالایی دارند و همچنین حساسیت زیادی نسبت به شستشوی ناصحیح دارند باید در نهایت دقت و ظرافت تمیز و شسته شوند. ازاین‌رو شما می‌توانید قالی‌های ابریشم خود را به قالیشویی ایران نوین با بیش از ۵۰ سال سابقه درخشان بسپارید. زیرا این شرکت تخصص و تجربه کافی برای این کار را دارد.

نحوه شستشوی فرش ابریشم ایران نوین

ایده‎آل‎ ترین و متمایزترین خدمات شستن فرش‎های شما را در کارخانه‌ای مجهز به بروزترین و مدرن‌ترین ماشین‌آلات فرش‎شویی ارائه می‌نماییم. شستشوی فرش ابریشم با توجه به بافت ظریف آن قطعاً نیاز به تخصص و مهارت بالایی دارد و متخصصین ما در ایران نوین تخصص , تجربه و مهارت لازم برای شستشوی فرش ابریشم را به‌صورت هم‌زمان دارا می‌باشند.

 

این فرش‎ها نسبت به گرما یا مواد شیمیایی حساسیت زیادی دارند و مواردی مثل:

نور
گرما
یا مواد شوینده نامناسب
می‌تواند آسیب‌های جدی به فرش‎های ابریشم وارد کند.
اما نگران نباشید ما درایران نوین از بهترین پاک‌کننده‌های فرش برای نظافت فرش‎های نفیس ابریشم شما استفاده می‌کنیم. شما حتی می‌توانید شستشوی فرش ابریشم دستباف خود را نیز به تیم متخصص ما محول نمایید تا با استفاده از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد شوینده، شستن آن را برای شما عزیزان انجام دهیم.

خدمات شستشوی فرش ابریشم با قالیشویی ایران نوین

خواهشمندیم درصورتی‌که فرش شما دارای مشکلی می‌باشد حتماً در زمان تحویل به همکاران ما اطلاع دهید. این کار سبب می‌شود تا مشکلی برای فرش شما ایجاد نشود. زیرا برخی از آسیب‌ها ممکن است با شستشو گسترش پیدا کنند و آسیب‌های جدی به فرش وارد آورند. البته بررسی فرش در محل شما در زمان تحویل انجام می‌گیرد و تمامی ایرادات آن در فاکتور شما قید می‌گردد بااین‌حال بهتر است اطلاعات کاملی از فرش خود در اختیار همکاران ما قرار دهید تا بهترین شیوه نظافت را برای فرش شما اتخاذ کنیم.
همچنین توجه داشته باشید که هرگز فرش ابریشم خود را بدون دریافت ضمانت‌نامه کتبی به شرکت‌های قالیشویی نسپارید.

1 دیدگاه

  1. […] است که برای خارج کردن رنگهای اسیدی از روی الیاف پشم یا ابریشم مناسب است . دردمای‌‌‍‍‍(۴۰ درجه سانتیگراد) با (۸-۴) […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ثبت سفارش