شستشوی فرش دستبافت
شستشوی فرش دستبافت
خرداد 7, 1399
شستشوی فرش ابریشم
شستشوی فرش ابریشم
خرداد 7, 1399
شستشوی تابلوفرش

طریقه شستشوی تابلو فرش

شستشوی تابلو فرش می‌تواند ازجمله کارهای سخت خانه‌داری باشد.
اگرچه تابلو فرش‌ها در ابعاد و اندازه‌های متنوع با طرح‌های مختلف وجود دارند و به‌ندرت کثیف می‌شوند اما با توجه به قیمت بالایی که دارند آسیب ندیدن آن‌ها حین شستشو و نظافت قطعاً بسیار اهمیت دارد. برای شستشوی تابلو فرش می‌توانید از خدمات قالیشویی ایران نوین استفاده نمایید. این شرکت تجربه و تخصص لازم برای نظافت انواع تابلو فرش‌های گران‌بهای شما را دارد و با یک هزینه مناسب این خدمات را برای شما انجام می‌دهد. ضمانت‌نامه کتبی ایران نوین در تحویل سالم و بدون نقص تابلو فرش به شما اطمینان لازم جهت اعتماد کردن به این قالیشویی معتبر در اسلامشهر را می‌بخشد.

نکات مهم در شستشوی تابلو فرش

در شستن تابلو فرش برای اولین بار ممکن است تغییر رنگ آن را شاهد باشید و این بسیار طبیعی است.
بنابراین شستن آن به ‌دقت و مهارت خاصی نیاز دارد در غیر این صورت شما با آسیب‌هایی مثل پخش‌شدگی رنگ در تابلو فرش خود مواجه می‌شوید. در هنگام خرید تابلو فرش توجه داشته باشید که تنها تابلوهایی را خریداری کنید که قابلیت شستشوی با آب و صابون را داشته باشند زیرا در این صورت با مشکل درهم شدن شدن رنگ‌ها هنگام شستن مواجه نمی‌شوید. بنابراین پیشنهاد ما به شما در قالیشویی ایران نوین جهت شستن تابلو فرش محول نمودن این کار به تیم متخصص و حرفه‌ای شستشوی فرش این شرکت می‌باشد.
این اطمینان را داشته باشید که با ما هیچ مشکلی برای تابلو فرش شما به وجود نمی‎آید.

 

مراحل شستشوی تابلو فرش با قالیشویی ایران نوین

در قالیشویی ایران نوین  ابتدا لازم است تابلو فرش شما از قاب آن جدا شود.
پس‌ازآن مراحل خاک‌گیری از تابلو انجام می‌شود تا گردوغبار داخل آن در حین شستن باعث چرک مردگی آن نگردد. مرحله شستن با توجه به جنس و بافت تابلو انجام می‌شود تا مواد شوینده باعث درهم شدن رنگ آن نگردد. برای این کار از بهترین و مناسب‌ترین مواد شوینده استفاده می‌شود. خشک‌کردن تابلو به دور از نور مستقیم خورشید انجام می‌شود و برای خشک‌کردن سریع‌تر می‌توان از دستگاه‌های خشک‌کن استفاده نمود. در پایان شما می‌توانید تابلو فرش خود را بدون کمترین تغییر در بافت و رنگ و ویژگی‌های ظاهری در کمترین زمان ممکن از ما تحویل بگیرید.

1 دیدگاه

  1. […] یک تقسیم‌بندی دیگر فرش‌های دستباف را می‌توان ازنظر ابعاد دسته‌بندی نمود که می‌توان به […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ثبت سفارش